Aki először találkozik egy MLM üzlettel, annak a fejében gyakran felmerül az alábbi kérdés: Mi a biztosítéka annak, hogy itt én is tudok pénzt keresni? Mi garantálja azt, hogy sikeres leszek? Íme 3 sikerrecept.
Lehet, hogy csalódás lesz, amit most írok, de ÉN nem tudom számodra garantálni a sikert!
Meg is mondom, hogy miért. Azért, mert a Te sikered nem rajtam múlik. Én csak megmutatom az utat, kezedbe adom az eszközöket. Az, hogy mennyire leszel sikeres ebben az üzletben, egyedül tőled függ.
Igen, kizárólag TŐLED!
Ha megvan a belső motivációd, megvannak a céljaid és hajlandó vagy ezek érdekében egy ideig keményen dolgozni, akkor alkalmas vagy erre a munkára, és Te is sikeres tudsz lenni benne. De, ha bármelyik tényező is hiányzik, akkor ne kergess hiú reményeket!
Garanciák helyett nézzük meg, hogy:
min múlik az, hogy sikeres leszel-e az MLM üzletedben vagy sem?
1. Sikerrecept – Mennyi munkát fektetsz ebbe az üzletbe
Szándékosan nem azt írtam, hogy mennyi időt teszel bele, hiszen mindketten tudjuk, hogy ez nem egy alkalmazotti munkaviszony, ahol az embereknek a munkahelyen eltöltött idejét fizetik meg. Valójában ott semmi nem ösztönöz arra, hogy minőségi munkával töltsd ki az idődet. Lehet, hogy már Te is tapasztaltad, hogy néhány helyen több időt töltenek kávézgatással, beszélgetéssel, telefonálgatással, mint kézzel fogható munkával…
Ebben az üzletben a saját érdeked az, hogy az idődet hatékonyan oszd be. Tölthetsz Te rengeteg időt a termékismeret megszerzésével, a marketingrendszer tanulmányozásával vagy különféle kimutatások készítésével, – ami eleinte valóban hasznos lehet -, de azzal még az üzleted nem fog épülni.
Fontos, hogy előre meghatározd, mennyi időt töltesz ennek az üzletnek az építésével, és ezt az információt oszd meg a szponzoroddal is (tudod, ő az a személy, aki megmutatta neked ezt az üzletet), hiszen így ő is tudni fogja, hogy mit várhat el tőled.
Egyáltalán nem baj, ha Te csak heti néhány órát tudsz ezzel az üzlettel foglalkozni, csak akkor legyél tisztában azzal is, hogy az üzleted lassabb ütemben fog haladni. Tehát, ne legyenek irreális elvárásaid.
Ne higgy annak, aki azt mondja, hogy heti néhány óra munkával pár hónap alatt milliókra tehetsz szert, mert ez nem igaz! Ugyanis, az MLM sokkal igazságosabb, mint egyéb kifizetési rendszerek. Itt bizony bele kell tenni a munkát jó ideig, hogy látható eredményeink legyenek. A siker elérése kettőtől öt évig tartó intervallumra tehető. És, ha jól osztod be az idődet, ráadásul megfelelő eszközökkel dolgozol, nem lesz okod panaszra.
2. Sikerrecept – Az általad bemutatott termék(ek) minősége
Ha sikereket akarsz elérni egy MLM üzletben, akkor nagyon fontos, hogy olyan céget válassz, ahol megfelelő minőségű termékekkel tudsz dolgozni. És az sem árt, ha hitelesen tudod azt ajánlani.
Habár az MLM rendszerek többségében ma már magas minőségű termékekkel találkozhatunk, mégis úgy gondolom, hogy jobb az elővigyázatosság.
Azonban ez még mindig csak egy szükséges, de nem elégséges feltétele a sikernek.
3. Sikerrecept – A megfelelő rendszer használata
Sajnos, hiába teszel bele rengeteg munkát egy MLM üzletbe, hiába dolgozol magas minőségű termékekkel, hogyha nincs egy bevált rendszer, ami megmutatná neked, hogy konkrétan mit kell tenned az üzleted kiépítéséhez, akkor csak nagyon nehezen fogsz tudni előre haladni.
Nekünk nem az a feladatunk, hogy a szó szoros értelmében eladjunk egy terméket valakinek, hanem az, hogy információkat juttassunk el az emberekhez, és rátaláljunk azokra, akiket érdekel az ajánlatunk…
Mégis, mitől válnak érdeklődővé a Te vevőid?
Kizárólag attól, ha MEGOLDÁST ajánlasz a problémáikra. Ha sikerül az ő fejükkel gondolkodnod, és kitalálnod, hogy mi az, ami éppen foglalkoztatja őket, mi az, amire leginkább vágynak.
Válogatni, nem eladni
Úgy gondolom, hogy a network marketing sokkal inkább egy kiválasztó, mintsem egy eladási folyamat. Nem azért vagyunk, hogy átverjük vagy manipuláljuk az embereket, hogy olyan valamit vegyenek meg, amire – úgy érzik, hogy – egyáltalán nincs is szükségük. Ez tisztességtelen lenne!
Megfelelő információt kell adnunk az embereknek ahhoz, hogy olyan döntést tudjanak hozni, ami SZÁMUKRA a legjobb.
Neked azokat a valós előnyöket, hatásokat kell megismertetned az ügyfeleiddel, amit ők az ajánlatod elfogadásával szerezhetnek meg. A potenciális ügyfeledet csak egy dolog érdekli…
Mégpedig az, hogy Ő MIT NYER az ajánlatoddal!
Ha ezt meg tudod neki mutatni, akkor biztos lehetsz a sikerben!
Remélem, segíteni fog neked is a fenti 3 sikerrecept…